sol i hjertet

Hei alle søtinger!

Har nettopp vært ute å tatt noen bilder, sto opp i 12-tiden i håp om å komme meg tidlig ut døra og kanskje en tur til byen. . . Men neida, jeg må være den tregeste jeg kjenner. Har heller brukt morgenen til å se på real housewives of beverly hills og tygge tyggis, tror jeg kunne levd bare på tyggis?? Også har jeg krøllet håret og sminket meg da, neida kjører såklart #nomakeup på bildene under. Må vel se om jeg ikke får i meg litt ordentlig frokost, men blir vel mest sannsynlig til at jeg glemmer det av, kjenner jeg meg selv rett. . .

Nå må jeg snart bare løpe ut døra (skulle vel egentlig vært ute allerede) til Sophie! Vi skal ta litt bilder siden solen ENDELIG har meldt sin ankomst. . . Har bare ventet på det hele uken, haha. Det er seriøst helt fantastisk fint vær i dag, skyfri himmel og sol! Alt en jente kan ønske seg. Oooog i morgen drar jeg til Oslo med Sophie for å dra på Selena Gomez konserten, wohoo!! Vi begge er i ekstase og det har egentlig ikke gått helt opp for meg enda. . . Tipper jeg skjønner mer når vi står i spektrum og hun kommer på scenen, haha. Vi skal (fremdeles) bo på Hotel Oslo City Centre, og drar hjem allerede på mandag.

Genser fra gina og stretchbukse fra bikbok. Var så fint vær i dag at jeg ikke trengte å redigere fargene på bildene! Eller, to av bildene har jeg justert litt på, men egentlig var det ikke nødvendig. Elsker når jeg slipper å bruke en halvtime på å redigere fargekontrast!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg