hun er dum

Nå sitter jeg hos Sophie og blogger mens hun pakker kofferten klar til i morgen. Vi tar flyet klokken 11 så alt må være på stell i kveld! Jeg blir vel uansett å løpe rundt som en gal i morgen tidlig for å lete etter enten mobil, ladder, minibankkort eller pengebok. . . Jeg klarer alltid å glemme ett eller annet og finner det ikke før i aller siste liten. Slår aldri feil! Ellers i kveld tror jeg det blir rolig, er ikke så mange som skal ut i dag siden ca halve Harstad har dratt opp til Tromsø på Døgnvill (hvor jeg eegentlig skulle vært også. . .) så er ikke så mye som gir meg lysten til å drikke. Gjør meg ingenting siden jeg uansett skal tidlig opp i morgen!

Tidligere var vi med pappaen og søsteren til Sophie og gikk tur på en veldig fin plass! Hadde også med hundene som løp som noen galninger overalt. . . Var utrolig koselig da! Også fikk vi tatt bildene vi ville, hihi. Da vi kjørte kom vi inn på samtaleemnet om bloggere og personlighet, og jeg tror faktisk jeg hadde syntes Sophie virket dum om jeg ikke kjente henne og bare leste bloggen hennes. Dette fordi hun er en helt annen person på bloggen sin enn hun er i virkeligheten – om du ser bort fra temainnleggene hun skriver, de er veldig reflekterende og inneholder mange meninger! Meninger som hun også har i virkeligheten. Hun er utrolig smart, faktisk den smarteste av alle venninnene mine, så når folk kommer å forteller meg at hun virker slik og slik på bloggen blir jeg sur. Hun er ikke dum i virkeligheten. Men kanskje litt på bloggen. . . Noen ganger. . .

Fine soppen min ♥

Lille rotta som nesten var umuulig å få tatt bilde av. . .

Plukket litt blåbær! Er første gang i år jeg spiser “ekte” blåbær og sikkert siste gangen også. . . Blåbærsesongen er vel snart over, tenker jeg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg