that time of week

Da var det lørdag igjen, eller that time of week som jeg liker å kalle det, ettersom det er natten til søndag som jeg anser som den beste tiden i hele uken. Vanligvis tilbringer jeg lørdager sammen med venner enten på byen eller jentekvelder – men i kveld sitter jeg hjemme alene. (neida Charlotte er på tur hit) Skulle egentlig ha tacokveld helt til følget fant ut at de skulle drikke. . . Jeg har hvertfall fått tent masse lys i stuen og skal kose meg med en film! Jeg er bare glad vi endelig har kommet til den tiden på året hvor vi kan tenne masse lys inne uten at det ser helt teit ut. Nå skal jeg kose meg ♥ Eneste jeg mangler er noe jeg kan kose meg med, og selvfølgelig kom jeg på dette fem minutter etter at kiwi var stengt. . . Jaja, får kose meg med vann og te!

Ellers har jeg store planer om å pakke i kveld, eller rettere sagt –  jeg MÅ pakke i kveld. Har jo utsatt det hele uken og nå kan jeg angre. Hvor er alle klærne mine?? Jo, til vask. . . Da blir det reserveløsninger! Men trenger jo ærlig talt ikke så mye klær, er jo bare snakk om to dager borte. Og om jeg virkelig mangler noe bor vi sikkert ikke så langt unna bikbok, haha.

Te mot nervene, haha. Trenger å slappe av litt ikveld! Og pakke. . .

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg