ankommet Oslo!

Kan med hånden på hjertet si at dette har vært den tyngste morgenen noen sinne. Fikk ikke mer enn tre timer med søvn i natt på grunn av telefonen som ringte i eningen, har tydeligvis mange venner som ikke kommer seg hjem om lørdagsnettene. . . Og da pappa prøvde å vekke meg i morges trodde jeg det var en kompis som kom, så jeg ropte “jada Sigurd kommer kommer” flere ganger i halvsvime helt til jeg innså at det bare var pappa, haha. . . Toppet jo hele morgenen da vi heller ikke fant parkeringsplass på Evenes og måtte lete i 15 minutter før vi fant en ledig, fryktet et øyeblikk at vi ikke kom til å rekke flyet. . .

Litt venting på Evenes før flyet gikk, haha kan se på meg selv at jeg er trøtt. . .

Nå er vi hvertfall kommet oss til hotellet, så nå skal vi bare slappe av her i hele dag før vi skal ut å spise på fridays og på konserten i kveld. Er egentlig bare godt at vi skal ta det med ro, med tanke på at jeg fikk så lite søvn i natt og ikke klarer å sove nå. . . Litt irriterende siden jeg vet veldig godt at det mest sannsynlig blir senkveld på oss etter konserten. Får satse på at jeg på magisk vis blir trøtt i løpet av de neste 10 minuttene! Inntil da skal jeg se noen episoder med Hotel Cæsar (direktelink) på sumo, vet ikke hvordan jeg hadde klart meg uten sumo. . .

Hotellrommet var såå fint! Skikkelig moderne og fint innredet. Dette blir nok stamhotellet mitt tror jeg, også var det utrolig lett å finne frem hit når vi gikk av ved nationaltheateret! Vi gikk bare i tre minutter så var vi fremme, er greit når man har hotell som er “i nærheten” og slipper å måtte ta buss, taxi og tog for å komme seg dit. Så det er godt å tenke på at det er kort vei til toget i morgen når vi skal til flyplassen igjen. Om dere vil se mer av hotellet eller booke rom kan dere gå inn HER på hjemmesiden deres. Jeg har vært borti en del hotell og kan med hånden på hjertet si at dette er det beste jeg har bodd på til nå!


3 kommentarer

Siste innlegg