Selena, I love you

Endelig tilbake på hotellrommet etter noe som føles ut som en veeldig lang dag. . . Tror verken jeg eller Sophie kunne vært mer fornøyde med dagen! Eller jo, vi skulle jo ønske vi fikk sett Selena nærmere enn bare 5 meter unna og hadde jo hååpet på å få tatt bilde med henne. Men man får ikke alltid viljen sin, og jeg er egentlig ganske vandt med å ikke få det som jeg vil. . . Så skal slå meg til ro med det. Men jeg skal så absolutt ikke klage – jeg har fått sett henne i virkeligheten! Og det er det ikke mange som kan si :) Vi hadde ståplasser men fant ut etter 6-7 sanger at vi skulle stille oss lengre bak for å få slappet av litt, ble fort veldig trangt i mengden.

Men det var en utrolig fin konsert og hun var mye penere i virkeligheten enn jeg hadde trodd! Og tynnere. . . Stemmen hennes var heller ikke så alt for verst, trodde hun skulle være dårlig live, men det motbeviste hun i dag. Som den divaen hun er var hun selvfølgelig litt etter klokken, men jeg må si at det var verdt det da hun begynte. No hard feelings! Og jeg måtte nesten ta til litt tårer da det kom på en “film” av henne med sitater fra media hvor de har omtalt bruddet til Selena og Justin, og etter den var ferdig sang hun Love will remember. . . Såå nydelig! *gråte litt* *tørker tårer* *snufs* (haha sånt stjernegreier eeeer så teit. . .)

Middag i dag tok vi på fridays! Dette var faktisk veldig godt, men husker ikke hva det heter. . . Var hvertfall kylling i den!

Wohoo, vi fikk beholde billetten!! Haha. . . På Justin Bieber var det like før jeg angrep vakten da han rev den i to og kastet den. . .

SELENA GOMEZ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ I LOVE YOU


Meg: ååh sku ønske ho hadde konfetti i showet
. . . . Og mine drømmer ble hørt da konserten var ferdig




Og jeg må bare si. . . GUD for et hysteri det var etter konserten?? Folk var jo totalt gale, løp overalt og hylte verre enn griser. SÅ, etter å ha stått ute i sikkert 30-45 minutter å ventet på Selena kom hun endelig ut! Da ble jo såklart ungene spinnville og begynte å presse, jeg hadde faktisk ikke bakkekontakt på et punkt, haha. Sto bokstavelig talt på skrå i luften! Så jeg og Sophie måtte flykte og stilte oss ved en stor murvegg hvor man kunne se ned på henne (for de som er høyere enn oss da), så vi sto på tå og klatret så høyt vi kunne for å få bare et lite glimt av henne. Jeg fikk heldigvis knipset et nydelig bilde av henne. Ser dere at hun ser på meg? Hun så på meg.

Åååh, dette har vært en opplevelse for livet! Fikk høre love will remember, så nå kan jeg dø lykkelig ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg