god morgen, Oslo

Nå er jeg og Sophie på vei ut døra, har brukt en time på å ordne oss så nå må vi nesten se litt greie ut hvertfall, haha. Føler uansett at jeg aldri klarer å bli så fint sminket som jeg blir hjemme. . . Kanskje det bare er hjemlengselen som slår inn? Nei gud, har bare vært borte i en dag så det kan jeg ikke tro. Vi drar hvertfall hjem i kveld med sisteflyet tror jeg, aner faktisk ikke når flyet går men finner vel ut av det før kvelden, haha. Gleder meg faktisk litt til å komme hjem! Uansett om jeg bare har vært her i en dag er det alltid godt å komme hjem.

Vi skal hvertfall ned å ta sol på brun og blid før vi skal møte noen på fridays som skal ha møte med Sophie. I dag tror jeg at jeg skal slå til med dessert og bare dessert. . . Så skal vi på Fornebuklinikken siden Sophie skal sjekke puppene sine, og det skal jeg altså få være med på. Blir vel spennende!

Bilder fra i går da vi ventet på å komme inn på konserten. Syykt oversized genser fra cubus, bukse HER og smykke HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg