siste dag i hovedstaden

Etter en lang dag i byen har vi satt oss ned på hotellrommet igjen for å være her i en time før vi drar avgårde til flyplassen. . . Eller, nå har jeg brukt så lang tid på innlegget at vi drar om bare 15 minutter haha. Så da er det hjem igjen! Ser overhodet ikke frem til flyreisen siden jeg over årene har utviklet en veldig rastløshet når det kommer til reiser. Før kunne jeg sitte på bussen i nesten 7 timer bare for å komme meg til Lofoten til mamma og det gjorde meg ikke så mye, nå er en flytur på 1 1/5 time rene torturen. . . Ikke har jeg instagram og facebook og jeg kommer meg ikke videre på candy crush. . . What to do?? Vel, ønsk meg god tur hjem da ♥

Vi kjøpte en syykt god smoothie på Joe & the juice tidligere, burde prøves om du har tenkt deg til Oslo! Var med banan og jordbær og het power shake tror jeg. Den var virkelig avhengighetsskapende. . . Synd vi ikke har det i Harstad, men kanskje like greit uansett siden jeg ville blakket meg da.

Var å spiste på Vapiano med Sophie for litt siden og jeg må bare si WOW for en restaurant! Jeg følte meg veldig komfortabel der og det var en sykt god atmosfære der, om jeg kan si det sånn. Og FOR en fantastisk mat de har. . . Er første gang jeg spiser der men definitivt ikke siste gang. Jeg spiste calzone med skinke og peperoni, noe jeg bruker å spise mye til vanlig på andre restauranter. Men denne var hundre ganger bedre enn noen calzone jeg noen gang har spist – den må dere definitivt prøve! Neste gang jeg drar til Oslo blir det frokost, middag og kvelds der om jeg har muligheten haha.

Singlet fra cubus, skjorte HER og smykke HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg