back to reality

Kom hjem fra jobb for en times tid siden. Tilbake til jobb og the real life. . . Skulle gjerne tatt meg noen ekstra dager i hovedstaden, men å komme hjem var også godt. Har vært på posten og hentet noe jeg bestilte for en stund siden, skal vise i løpet av uken! Skal også vise hva jeg kjøpte i Oslo, vi hadde jo egentlig ikke planlagt noe shopping, men det ene førte til det andre når bare skulle inn å se litt. . . Ny bukse, genser og jakke! Og litt småting.

Noen bilder vi tok i går før vi dro ut på shopping og ærend. Jeg er egentlig en utrolig vanskelig person å få opp om morgenen, men da alarmen gikk klokken 11 i går var det umulig for meg å sovne igjen. (og fordi Sophie bråker noe sinnsykt om morgenen. . . . . .) Da fikk vi plutselig tid til litt bilder!

2 kommentarer
    1. Ååh så fine du og Sophie er! Kan du hilse hun og si ho er så utrooolig fin og et stort forbilde for meg? Nydelig blogg du har, og liker fargen på håret ditt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg