starry eyed

Har nettopp satt meg ned med dagens middag, siden jeg har jobb fra 12-18 blir middagen betraktelig senere enn den burde vært. Har også sett første episode av charterfeber og jeg må bare si hahaha??? Jeg kommer til å sitte pal forran tven hver tirsdag fremover, også er det jo litt morsomt å kjenne Therese som er med. Charterfeber er kanskje det mest teite programmet som finnes, men samtidig er det jo så utrolig avhengighetsskapende og en smule morsomt. Noen andre som fikk med seg premieren?

Ellers har jeg gjort litt regnskap i dag og skal snart fortsette med det. . . Det er jo så ufattelig morsomt! Hehe.he.hehe. Nei, kunne nok sikkert brukt kvelden min på noe morsommere, men kvitteringene mine sorterer seg ikke av seg selv dessverre. Men skal være ærlig, har ikke brukt mer enn 30 minutter på det så jeg er langt fra i mål. Har heldigvis 4 måneder på meg til å få det ferdig!

Flere bilder fra i går. . . Er et ork å dra frem kamera og selvutløser, så da bruker jeg heller bilder som allerede er tatt!

4 kommentarer

Siste innlegg