beste dagen i uka

Velkommen igjen, fredag ♥

I dag må jeg virkelig klappe meg selv på skulderen, for at jeg klarte å stå opp klokken 12 når jeg ikke begynner på jobb før 4 – det er en prestasjon! Så nå har jeg allerede sminket meg, kledd på meg og er klar til å løpe ut døren. Skal en tur på verksted til onkel før jobb, må sjekke startmotoren siden den er på tur å gå. . . Kjære alle – biler er bare utgiftsposter! Men likevel kunne jeg ikke sett for meg et liv uten bil, så jeg velger å tenke at det er verdt pengene. Er dere ikke enige?

Etter jobb drar jeg til tante og onkel for å lage middag! Har tilbydd meg å lage pizza til alle mann, inkludert bestemor. Haha jeg gleder meg veldig til å se resultatet, som den amatørkokken jeg er blir jeg overrasket om den blir 100% perfekt. . . Men det må den altså bli, for om den blir ødelagt får vi ikke middag på bordet. Men nå skal jeg pakke sammen sakene mine snart og dra, så vi får blogges etter jobb ♥



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg