lørdagsrutinen begins

Kom nesten nettopp hjem fra jobb, ble litt overtid siden det kom en del folk akkurat når jeg skulle dra. Men det gjør ingenting, er ingenting som er koseligere enn å hjelpe kunder! Jeg nyter å vise kunder varene vi har og hjelpe dem med å finne frem, så for min del kunne jeg sikkert blitt på jobb helt til stengetid. . . Men nå er jeg hvertfall kommet hjem og den første tanken som slo meg da jeg parkerte hjemme var “oi shit, har ikke blogget på flere dager?!?!” så jeg fikk litt noia helt til jeg så at jeg faktisk blogget en gang i går, haha. Jeg_må_stresse_litt_ned.

Nå skal jeg gå i dusjen, endelig tid for lørdagspleie! Har fast rutine på lørdager om jeg har tid, skrubb, ansiktsmaske og avslapping etterpå med en film før jeg tar en powernap. Perfekt! Men nå vet jeg ikke helt om jeg har tid til alt, må se det litt an siden jeg enda ikke vet hvilke planer jeg har for kvelden. . . Noen som har planer for kvelden allerede kanskje? ♥

Akkurat nå er jeg ikke presentabel for fem flate øre. . . Så jeg reposter bilde fra Oslo!

5 kommentarer
    1. Jobber du på Nor-style eller noe? Den butikken som ligger ved siden av europris på det senteret hvor coop ops er?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg