NOT the day

Fikk ikke blogget før jeg dro ut i går som jeg hadde planlagt og fikk heller ikke tatt bilder siden Isabelle gjorde oss ganske forsinket. . . Dro hvertfall i bursdagen til Lotte og koste meg kjempemye med masse flotte jenter! Kjenner i dag at inntaket kunne vært begrenset litt mer, så nå har jeg bestemt meg for at det blir lenge til neste gang. . . VELDIG lenge! Også tror jeg ikke det var helt heldig å ende kvelden med nach, jeg burde vel egentlig bare dratt hjem og lagt meg. . . Men men.

Og i dag – som alle andre gangene jeg drikker – sto jeg opp umenneskelig tidlig. Klokken halv 10 for å være nøyaktig. Så jeg fikk vel hele fire timer med søvn tror jeg? Fant da ut at en kompis hadde stukket av med telefonen min, så da satte jeg i gang en hel leteaksjon haha. Heldigvis måtte jeg ikke være så veldig lenge uten og den er trygt tilbake hos meg nå. Nei vet dere hva. . . Jeg skjønner virkelig ikke vitsen med å ødelegge søndagene. De er hellige, og fra nå av skal jeg behandle dem hellig!

Martine ♥

Bilde fra tidligere i dag. Måtte hente krefter ganske langt nede for å overleve haha.

3 kommentarer
    1. Utrolig kul blogg du har laget! 🙂 Jeg blir veldig inspirert når jeg besøker denne. Men du! Jeg har akkurat blitt med i en sinnsykt konkurranse hvor du kan vinne en reise! Vil du ikke være med du og?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg