flink husmor

Har fått gjort unna litt papirarbeid i dag (faktisk) siden jeg skulle være produktiv. Har jo tenkt flere ganger at jeg skulle få unna litt kvitteringer og regnskap, men det har alltid blitt til at jeg har gjort noe annet. For eksmpel pyntet permene hvor alle papirene mine er med klistremerker. . . Anyways, nå er Charlotte hos meg og jeg skal snart lage meg middag. Har liksom glemt det litt i dag?? Har bare spist to knekkebrød og vært våken siden halv 10, det kan umulig være bra. Så må komme meg på kjøkkenet snart og få ordnet meg noe ordentlig mat.

Ellers er jeg ganske spent på morgendagen. . . Hvem kommer til å styre landet vårt i morgen? Kjenner jeg er ganske spent på det å få en ny regjering, for ja, jeg er ganske sikker på at det blir skifte i år. Så nå er jeg bare spent på hva som kommer til å bli endret, og hva som kommer til å forbi sånn som det er. . . Jeg vil ha litt forandringer!

Ellers har jeg vært flink husmor i det siste. . . Handlet inn masse ting til stuen som jeg eeegentlig ikke har bruk for, haha. Men er blitt mye mer hjemmekoselig her da! En bastkurv i hjørnet med pledd og puter oppi, ugler på bordene og masse kubbelys. Blir fint når det er mørkt ute, tenne masse lys inne og bare kose meg ♥ Også har jeg kjøpt gardiner da, var på høy tid siden vi har hatt samme gardiner til hver eneste årstid i to år.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg