throwback – september 2012

Haha er så morsomt å lese om alt hatet jeg hadde til mandager, tirsdager og torsdager i fjor da jeg gikk på skole. Også led jeg av søvnmangel tydeligvis, glad det ikke er tilfellet nå lenger! Men huff, det er faktisk litt trist å tenke på at jeg ikke har skole lengre. Det har faktisk ikke gått opp for meg enda, jeg føler at jeg bare har en ekstra lang ferie haha. Og dette innlegget ble syykt langt, men jaja.

Meg meg meg meg

Var på Idol pre-cast. . . Var heldig og mistet nesten stemmen dagen før, så audition gikk sykt dårlig for å si det sliiiiiik

Var hos mamma i Lofoten

Var sosial til tider.

Øvde til teorien. . . Takk guuud jeg er ferdig med det der!

Hadde søndagsstil hahahah hahah haha hah hahah 

Var på bilcrossløp med Mona, Sandra og Carina

Begynte å stripe håret. . .

Og tynnet ut håret litt, haha!

Ble litt lysere i håret da

Var i bursdag hos Lotte i fjor også! Dere fikk kanskje med dere at jeg var i bursdagen hennes i helgen også?

Feiret Lisa sin bursdag med å drikke på en mandag. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg