sideways

Har nettopp ordnet meg klar for å dra på jobb om en time, skulle egentlig begynne klokken 12 i dag men så fikk jeg beskjed klokken 10 at jeg bare skulle komme klokken 4 heller. Så da fikk jeg meg to timer ekstra søvn! Skal ikke klage på det, men hadde vært godt å ha 12-18 vakten i stedet for 16-20. . . Jeg nyter hvertfall siste timen hjemme før jobb med masse tente lys, en kopp pukka-te og sex and the city.

Etter jobb blir det litt trening, har ikke trent til nå denne uken så føler det er på høy tid. Var hos legen på mandag og fikk resept på en krem jeg kan bruke på leggene mine når jeg får vondt, så nå er det bare å løpe i vei på 3D møllen! Endeliiig :) Men skal jo ikke ta gledene på forskudd, vet jo enda ikke om kremen fungerer. . . Men det kan jo umulig gjøre det verre, så satser på at den gjør jobben sin som den skal, og lar meg bli fri for beinhinnebetennelse hvertfall en liten stund. 


Også fikk jeg en etterlengtet pakke i posten i dag, fra fuga.no! Bestilte to deksel hos dem på mandag og de kom allerede i dag. Stoort pluss i boka for rask levering! Det hvite med sommerfugler på koster 69kr og det finner du HER. Det var såå fint! Er kommet på telefonen min allerede. Det rosa var bare et helt enkelt, tynt deksel som er gjennomsiktig. Det koster også 69kr og er HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg