jeg vil ikke gjøre noe

Satt å tenkte i sted på ting jeg kunne gjøre dette året, plasser jeg kan reise og ting jeg vil være med på. . . Og det slo meg at det faktisk ikke er så mye jeg vil gjøre?? Sånn som det er nå trives jeg best hjemme, kunne sitte hjemme i stuen og se på en film, tenne lys og slappe av. Jeg har ikke behovet for å ta meg en eller to uker i syden, men det hadde faktisk fristet mer å ta en uke hos mamma i Lofoten. Eller en Oslo/Trondheim tur, det frister faktisk også litt! Men koster litt mer å dra så langt. . .

Uansett, denne uken kjenner jeg blir deilig. Har ikke jobb i morgen, fredag eller lørdag – så nå får jeg en skikkelig lang-helg! Er vel kanskje ikke det jeg skal juble mest av, siden jeg blir å få dårlig lønning, men kjenner jeg kunne trenge noen dager sammenhengende fri. Disse dagene skal jeg være produktiv! Og helgen skal jeg nyte, skal ikke ut på lørdag og søndagen skal jeg ta meg en treningsøkt. Har skrevet ned planer i almanakken min slik at jeg har styr på dagene og hva jeg må gjøre, så her er alt i skjønneste orden!

Genseren kjøpte jeg i Oslo, på bikbok.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg