lovin’ this day

Dro en tur til byen etter jeg hadde spist frokost, skulle egentlig bare kjøpe meg nye bukser siden jeg er fri for gode bukser, men ble såklart litt ekstra. . . Ble ikke så veldig lenge i byen siden jeg har syyke mensensmerter, det er faktisk ikke lett å være jente en uke i måneden. . . Det er faktisk helt forferdelig. . . Like før jeg legger meg i fosterstilling og gråter meg ihjel. Kanskje det er “fuck torsdag” som kommer tilbake? Haha dere som har lest bloggen min en stund husker kanskje torsdagshatet mitt for to år siden. . . Eller ett år siden?

Nå sitter jeg bare å venter på at klokken skal bli 18.30 slik at jeg kan se Sophie på tv2! Sitter bare og tripper her mens jeg venter, er såå spent. Synes det er utrolig morsomt å se henne på tv og har faktisk tatt opp hver gang hun har vært på ettermiddagen. Er morsomt å få med seg når vennene mine er med på ting :) Sitter pal foran TVen hver gang hun skal være med på noe, haha. . . Men det er vel sånn gode venner er? Liker jeg å tro hvertfall, hehe :)

Happyclapp med klæææær

7 kommentarer

Siste innlegg