out with the old..

Jeg har så utrolig mange idèer og ting jeg vil gjøre med interiør hjemme, men jeg må nok ta det litt og litt siden det vil bli ganske dyrt og skulle ta alt på en gang. Og nei jeg bor ikke for meg selv, bor hos pappa! Kan kanskje virke som jeg bor alene til tider, siden jeg handler inn interiør til stuen og sånt. Men det er bare rett og slett fordi pappa ikke gjør sånt, haha. Neste innkjøp blir nye gulvmatter til stuen! Det er førsteprio, men er jo alltids lov til å drømme seg bort på forskjellige interiørsider. . . Jeg synes ellos har utrolig mye fint til en rimelig penge, så jeg tenkte å vise dere noen favoritter som jeg gjerne vil ha hjem så snart som mulig!

Også er det jo litt mer morsomt å dekorere et helt hus og ikke bare soverommet mitt, hehe. . . Og for ikke å glemme at soverommet mitt har skråtak, har ikke like mange muligheter som jeg har i stuen! Noen andre som liker å innrede? Og liker dere innlegg hvor jeg viser slike ting?

Bilde HER // Krakk HER // Lysestake HER // Carpe Diem HER // Statue HER // Speil HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg