nattprat

I dag ble det ikke tid til noe hverdagsinnlegg og jeg glemte kameraet hjemme. . . Sto opp i 12-tiden i dag og dro til Martine klokken 2 før vi dro en tur på flex. Etter det ordnet vi oss og tok en tur til byen med Carina siden hun skulle kjøpe seg litt nye klær, såå dro vi på peppes og spiste! Etter peppes dro vi til Martine og var resten av kvelden. Nåå sitter jeg og ser på the Graham Norton show, haha han er seriøst så sykt morsom! Men jeg skulle uansett ønske det var Ellen show tv norge viste, og ikke dette. . . Jaja, man kan vel ikke alltid få i pose og sekk. Også ødelegger jeg døgnrytmen min også, så jaja what to do. Jeg er vel ikke den eneste med eleeendig døgnrytme. . .? Elleeer. . . 

Også har jeg jo helt glemt å påpeke at det endelig er fredag!! Men for min del er ikke fredag like morsomt når jeg ikke går på skole, i og med at nesten hver dag er fredag for meg nå. Jeg har så ufattelig lite arbeid at jeg er redd for at jeg ikke skal klare meg, haha. . . 4 timer annen hver dag er ikke nok til livets opphold, så jeg må nesten se meg om etter en annen jobb i tillegg. Bare synd jeg ikke har funnet noen ledige jobber hvor jeg vil jobbe, og jeg nekter å jobbe med noe jeg ikke trives med. Kall meg storkrevende, men jeg må trives i jobben min! Tar ikke hva som helst. . .

Den nyydelige frokosten min i dag, viktig med en god start på dagen! Fruktfat med mager vaniljekesam og appelsinjuice til, yummii

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg