dagens antrekk

I dag har vi hatt skikkelig uforutsigbart vær, plutselig høljer det ned så er det opphold etter fem minutter. Og dette startet selvfølgelig når jeg skulle ta bilder før jeg dro ned på jobb en tur. . . Etter jeg hadde vært på jobb dro jeg for å hente Martine på jobb, så tok vi oss en tur til søskenbarnet hennes som bor ca 30 minutter unna. Vi var ganske lenge der siden vi fant ut at Martine skulle farge håret hennes, men nå er vi kommet oss tilbake til byen igjen! Var nettopp hos bestemoren til Martine og spiste middag og skal ordne oss litt snart. Er jo lørdag, men verken jeg eller Martine har planer om å drikke i dag, bare dra en tur på byen og være sosial. Hvilke planer har dere for kvelden?

Skjerf og genser fra bikbok, bukse HER og sko converse.



Så begynte det selvfølgelig å regne midt i photoshooten min. . . Jaja.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg