en gammel hobby

Da var søndagen atter en gang her og jeg sitter hos Martine as we speak for å tilbringe søndagen med henne, vi skal nemlig ta opp en gammel hobby – spille the sims. . . Var tidligere hos tante og onkel og spiste middag, var veldig koselig ♥ Er ikke så ofte jeg er oppe hos dem, må virkelig bli flinkere til å dra på besøk.

I går var jeg sammen med noen jenter hos Lotte og bare slappet av før vi dro en tur på byen, var en del folk ute men er glad jeg ikke drakk. Er bare forferdelig å kaste bort søndagen på å være dårlig! Men nå skal jeg sette i gang med spillingen, Martine ligger allerede sånn ca ett hus foran meg, haha. Hva gjør dere i dag? Noen som er dårlige? heheheh

Koseklærne påå! Jeg tror aldri jeg har hatt på meg trang bukse på en søndag.

Martine er pen i dag

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg