fjols til fjells

I dag hadde jeg ikke jobb, og til tross for at jeg ikke kom meg i seng før klokken 5 var jeg oppe allerede halv 1! Og bare en time etter var jeg på flex. Så i dag fikk jeg lurt inn en liten treningsøkt, noe som var utrolig godt. I 4-tiden dro jeg med Martine og pappaen til hytten deres for å møte tanten og bestemoren hennes. Tok selvfølgelig med meg det minste minnekortet jeg har, så ble ikke så mange bilder som jeg hadde tenkt. . . Måtte faktisk slette etterhvert. . . Men er hvertfall litt bilder! Hva har dere gjort i dag?

Når vi var kommet frem hadde (Martine sin) bestemor laget middag til alle mann, luksus på hyttetur altså!

Etter middag var det på med hytteklær før vi tok vi oss en fjelltur på firhjulingen, haha så syykt morsomt!! Hadde adrenalin til tusen der vi kjørte opp og ned bakkene i en sinnsyk fart.

Martine: det ser ut som æ e kjæresten din. . . . . Du har nu hvertfall hår!!
Meg: neeeeida må du slutte. Du va fin!

Nå når jeg ser på bildene skjønner jeg hva hun mener. . . Hater å lyve, så beklager Martine. 

Såå til slutt tok vi oss en fisketur! Turte ikke ta med meg kameraet på havet i tilfelle det ble mye vannsprut, så jeg tok bare bilde av fangsten. Martine og tanten hennes fikk disse fiskene, en makrell og en torsk! Jeg fikk også fisk, men den var så liten at han ble sluppet ut igjen. . . Satser på at vi tar oss enda en fisketur før sesongen er over!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg