#nomascara

Har fått i meg middag og skal snart dra ned på jobb. Etter jobb skal jeg en tur til tante og onkel før jeg drar til Martine og skal ha spillkveld, haha. Føler meg som den ungen som har blitt avhengig av the sims. . . Det skulle ikke vært mulig. . . Hvertfall, skulle egentlig bare si hei og hade siden jeg har det ganske travelt, skal prøve å få oppdattert senere i kveld, men nå må jeg nesten bare finne frem tingene jeg skal ha med meg og kjøre avgårde ♥ Hvilke planer har du i kveld?

I dag er det #nomascara dag, utrolig deilig! Må ha flere slike dager, deilig å være litt “sminkefri” en gang i blant. T-skjorte fra bikbok, cardigan er gammel fra H&M barneavdeling, bukse HER. Det er verdens beste Dr.Denim bukse! Går helt opp til midjen og den er utrolig elastisk.


4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg