CSI-preg

Kom hjem for 10 minutter siden, var på jobb tidligere i dag så dro jeg rett opp til campingvogenen til tante og onkel med bestemor etterpå. Nå sitter jeg og ser på reprisen av charterfeber og ler meg ihjel. . . At det er mulig å være så dumme haha, ene teitere enn den andre! Men er jo greit med litt underholdning da, enda jeg kommer til å bytte over til csi så fort jeg har postet innlegget.

I kveld skal jeg bare være sammen med Isabelle, hun fikk seg ny bil i dag så vi blir nok kjørende en god stund vil jeg tro. . . Også er den så syykt fin! Har ikke sett den irl enda, men satser på at den er dobbelt så fin som på bildene. Er en dodge caliber tror jeg det var, en bil med sinnsykt CSI-preg – ergo, jeg elsker den. Tv-serier og filmer tar nesten over livet mitt, sammenligner alt i virkeligheten med det. . . I dag for eksempel, var skikkelig twilight-omgivelser der tante og onkel har campingvognen, tåke og trær. Noen skjønner kanskje hva jeg mener? Haha, jeg må slutte med sånn her. . .


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg