litt jobbleting

Nå sitter jeg og ser på 7th heaven, så mange minner ♥ Har gjort meg klar til å dra på jobb klokken 4, denne uken har jeg jobb i morgen, torsdag og fredag. Er like glad hver gang jeg kan jobbe litt ekstra! Hadde egentlig bare jobb i morgen og torsdag nemlig. . . Har hvertfall letet litt etter jobb i dag, skulle høre på tre plasser men på to av plassene var sjefene borte til neste uke, så jeg skal heller ta meg en runde i neste uke. Jeg trenger virkelig mer jobb, så krysser alt jeg har for at noen trenger flere ansatte!

Har forresten begynt å bruke pudderet fra bareMinerals nå og er superfornøyd! Tidligere har jeg hatt foundation under pudderet, uansett hvilket det er. Men i dag droppet jeg foundation for å se hvordan det ble – og det ble utrolig bra! I tillegg er det jo det beste for huden å kun bruke mineralpudder, så nå ser jeg frem mot friskere hud. Har fått ett forferdelig krater til høyre på haken min, vises heldigvis ikke såå godt på bildene. . . Men det ser forferdelig ut! Eller, så hvertfall forferdelig ut i går. I dag er det litt bedre! Noen andre som er fornøyd med bareMinerals?

Sånn ser jeg ut i daag! Bukse HER og skjorte fra bikbok.





1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg