to om dagen

Har kommet meg hjem fra jobb og skal snart få rumpen min bort til Martine for enda en gamekveld. . . Ja, vi er ekstremt barnlige. Men er man avhengig så er man det, haha. Også skal vi lage oss litt middag da! Gleder meg, jeg har bare to måltid om dagen, jeg. . . Dagen min er sånn: Frokost, tv, jobb, tv, blogge, middag, tv, sove. Nå er jeg nesten utsultet siden jeg spiste frokost klokken 1, men altså jeg kan ikke spise om jeg ikke er sulten.

Nei nå må jeg få litt fart her. . . I morgen har jeg jobb fra 4-8 før jeg skal dra på besøk til Ida Mari, de av dere som har lest bloggen min i 2-3 år husker nok henne? Er hvertfall utrolig lenge siden jeg har vært sammen med henne og gleder meg veldig til å tilbringe kvelden med henne ♥ Men nå drar jeg til Martine, så vi blogges nok ikke før i morgen! Hva gjør du i kveld? Suss og klem ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg