herlige onsdag

I dag hadde jeg fri fra jobb, og i den anledning tok jeg meg den frihet å sove til klokken var halv 2. . . Det var egentlig ikke planlagt, men jeg har en fantastisk evne til å slå av alarmen i søvne, så da ble det slik. Dro til tante og onkel, hvor jeg enda er, i halv 5-tiden. Vi har nettopp spist deilig lasagne med fuccacia brød til middag, litt sen middag er egentlig bare greit – så kan jeg kombinere middag og kveldsmat! Skulle egentlig lage brownies også, men akkurat den tror jeg vi sparer til en annen gang. . .

Skal snart dra hjem siden jeg har planer om å dra en liten tur på flex å trene i 11-halv 12 tiden. Må få løpt litt av meg! Også er det deilig å trene så sent siden jeg er så å si helt alene der da. I morgen er det jobb fra 4-8 også skal jeg dra en tur på flex før jobb tenker jeg. Hva har du gjort i dag? ♥

Meg og fine søskenbarnet mitt Martine ♥ Tro det eller ei, hun er bare 11 år. . . Ja, jeg er kanskje litt lav, hehe.

Lille Frida ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg