#nellyholic 15% på alt!

Reklamelinker nelly

Blir mye nellyprat nå, men må bare tipse dere om at NELLY nå har 15% på ALT av klær! Bare bruk koden SHOP15 i kassen, så får du 15%. Perfekt anledning til å melde seg på #nellyholic konkurransen! Om du ikke allerede har gjort det. HER kan du lese om konkurransen. Jeg har hvertfall bestilt hjem en kjoler, et par sko og to jakker jeg har sett på en stund, wii! Viser dere senere.

Nå skal jeg snart dra på jobb. Har brukt min morgen på å se første sesong av medium, elsker den serien! Bestemor samler jo på alt av tv-serier som CSI, the mentalist, castle, the closer og andre krimserier, så da låner jeg bare hos henne om det er noe jeg vil se. Akkurat nå har jeg lånt the closer, medium, the mentalist og to sesonger av csi miami. Siden jeg snart er ferdig med medium må jeg snart dra å få meg sesong 2, her går det unna om kveldene! Haha.

Ha en fiin dag alle sammen ♥ Hva skal du i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg