sen update

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra Martine P, har vært sammen med henne, Martine B og Marte i nesten hele dag. Haha føles så rart å skrive “Martine P” og “Martine B”, men må vel bare gjøre det når jeg er sammen med begge to på en gang. . . Vi har hatt en skikkelig søndag med burger og smågodt, begynner å bli noen uker siden jeg spiste det sist så i dag smakte den ekstra godt! Jeg fikk også sett Robinson, men gikk derfor glipp av premieren på Tigerstaden. . . Jaja, godt jeg har sumo! Er uansett bedre å se Robinson på TV siden det varer dobbelt så lenge som Tigerstaden. Noen andre som fikk det med seg i dag? Gleder meg til å se Tigerstaden etterpå!

I går våknet jeg og var ekstremt hoven under øynene?? Jeg så mildt sagt ikke ut på noen timer. . . Derfor var jeg ikke helt i humør til å blogge i går, hadde en “synes synd på meg selv” dag helt til kvelden kom. I dag trodde jeg det hadde gått over sånn passe, men der tok jeg feil. . . Det kom selvfølgelig tilbake litt utover dagen, men kan vel ha meg selv å takke litt også siden jeg absolutt måtte ta på meg sminke for å gå ut døra. Jaja, shit happens :-):-)

Noen bilder fra i går kveld! Var sammen med Ida Mari i hele går kveld og natt, utrolig koselig ♥ Vi spiste pasta og så The Blind Side!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg