unblogged

Endelig er jeg meg selv igjen! Ansiktet mitt er nesten tilbake til det normale, men det er nok dessverre ikke på grunn av gode tips fra legen min. Jeg fant en krem hjemme som pappa hadde, som skulle hjelpe på sår hud og jammen virket den som bare det! Brukte den to ganger i går, og i dag merker jeg tydelig forskjell. Jeg blir oppriktig forbannet over den dårlige servicen man får av leger, den kremen jeg fikk tipset av henne trengte jeg ikke resept på og jeg kunne sikkert fått den anbefalt på av noen på apoteket. Hvorfor trengte jeg legetime da og måtte jeg betale nesten 200kr for det? Jo, fordi det ikke var tilstrekkelig å fortelle meg det over telefon. Jeg brukte nøyaktig 3 minutter på kontoret hennes.

Nå er jeg hvertfall kommet hjem fra jobb og har tent alt av lys i stuen og satt på medium. Perfekt kveld ♥

Unblogged fra mandag! Skulle egentlig poste det men som dere kanskje skjønner har blogghumøret mitt vært på bunnen de siste dagene. Var hos Ida og spiste middag og bare slappet av.

 

Har forresten begynt med chili forte. . . Bestilte det for en stund siden men har liksom ikke kommet meg helt inn i det siden man må ta to ganger om dagen, til lunsj og kveldsmat. Men det er hvertfall noe som skal hjelpe på med forbrenningen og dempe søtsuget! Begynner for fullt i morgen, til nå har jeg bare tatt en om dagen så har ikke fått den fulle effekten. Satser på å bli kvitt søtsuget helt nå når jeg begynner på det! Men skal egentlig ikke klage, har ikke hatt søtsug i rundt to uker nå, bortsett fra i helgen, da unnet jeg meg selv litt smågodt. Du kan bestille det HER, koster mindre for første pakken du bestiller. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg