hjemme fra hyttetur!

Ble en spontan hyttetur i går til Martine P sin hytte. Hun og Carina var der fra før også kom jeg og Martine B bortover noen timer senere, i tillegg til at to kompiser også dro bortover. Var en utrolig morsom kveld, meen i dag angrer jeg såklart på inntaket av alkohol. . . Drakk riktignok bare en flaske vin, men selvfølgelig ble det en øl her og en øl der. . . Fikk ikke tatt så utrolig mange bilder, så det var litt dumt. Hadde faktisk tenkt å oppdattere i går kveld siden det er nett og alt på hytten, men da jeg skulle begynne å skrive og tastene bare flyttet seg til høyre hele tiden fant jeg ut at det ikke var en god plan. . . I dag skal jeg virkelig unne meg litt god mat! I deserve it.

Også sov jeg sammen med Martine P i natt, og jeg har tydeligvis plutselig våknet og begynt å prate om en fryser. . . Haha jeg kan overhodet ikke huske det, så jeg må jo sove utrolig tungt når jeg gjør noe sånt? Samtalen vår gikk visst noe sånt som dette:

Meg: Martine det har vært nån i frysern og tatt ut ting.
Martine: E du teit, det har vel ikke vært nån i frysern
Meg: Jo, de har tatt ut ting og lagt dem på benken!
Martine: Stine seriøst legg dæ, det e ingen som har vært i frysern, e du fette dom??

Og etter det gikk jeg faktisk ned på kjøkkenet der de andre enda var. Akkurat det husker jeg jo, så hvorfor jeg ikke kan huske noe fryserprat aner jeg ikke haha. . . Men jeg har faktisk opplevd før at jeg har satt meg opp i sengen og snakket masse tøv i søvne, utrolig ekkelt. . .

Fine Carina ♥

Eirik vil på liv og død ikke være med på bloggen. . . Så han ble erstattet med en robot! Haha den var litt søt da.

Liten venninnesmask!

Også var det bare velstand når vi våknet i morges, guttene tente i peisen og Carina ordnet eggerøre og dekte på frokostbord! Etter det var det oppvask og rydding før vi dro hjem. Jeg liker hytteturer, forhåpentligvis tar vi oss en tur til om ikke så lenge! Er jo så deilig å bare slappe av i fred og ro.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg