rainy sunday

Denne søndagen har egentlig bare vært veldig tragisk. . . Det har regnet nesten non-stop og det har vært generelt dyster stemning ute. Så jeg har tent alle telys og kubbelys i stuen og har en skikkelig koselig søndag innendørs ♥ Ble ikke noe junkfood i dag som jeg hadde planer om, men ærlig talt er det ikke noe jeg har savnet heller. Har en koselig kveld hjemme i en veldig opplyst stue ♥ Med Medium såklart!

Fikk sett Robinson og litt av Alt for Norge, utrolig morsomt at de var i Lofoten på vikingmuseet i dag! Huset til mamma er ikke så langt unna der, så i løpet av den tiden jeg bodde der var jeg flere ganger på vikingmuseet. For ikke å snakke om hvor god reklame det er for Lofoten! Alle burde dra til Lofoten hvertfall en gang, naturen og alt er bare nydelig der – og det er masse å se og oppleve! Kommer til å savne Borg, hvor vikingmuseet ligger og mamma bor. Hun skal nemlig selge huset og flytte til Leknes som er et lite stykke unna, siden det er en by vil det ikke bli helt det samme å dra til mamma lengre. . . Liker at vi bor litt på “landet”! Men det blir nok bra det også vil jeg tro. Så om noen er interessert i å kjøpe seg hus i Lofoten, kjøp mamma sitt!

Fine ugla mi hihi

Fiineste teppet jeg kjøpte i forrige uke! Er sånn teddyfleece på andre siden, sykt deilig.

For at det ikke baare skulle bli kjedelige bilder av stuen. . . Fra i går! Martine P, meg og Carina ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg