black black black white

I dag har været vært helt forferdelig, bare regn, regn og regn i tillegg til at det er kaldt. Jeg hadde faktisk håpet på litt sol og varme i dag, men må vel bare innse at vinteren er rett rundt hjørnet. Godt jeg har fylt opp med vinterjakker da! Så slipper jeg å hakke tenner mer enn nødvendig fremover.

Såå litt mer spennende ting. . . Siden jeg har friår og jobber håper jeg på å få reist litt i år, såå planen er å dra en tur til Trondheim nå i november med Martine og Oslo med Sophie i februar! Jeg gleder meg såå mye til å reise litt, er lei av å være hjemme. . . Må nesten reise litt for at jeg skal fungere, haha. I tillegg vil jeg få presset inn en tur til Lofoten til mamma snart, tenkte å få dratt en tur før måneden er over. 

Lenge siden dere har sett nye bilder av meg nå, eller? Er jo nesten redd dere skal glemme hvordan jeg ser ut, haha. For en gangs skyld følte jeg meg OK i dag, så ble en liten shoot på stuen før jeg laget med middag! Luksuslivet mitt med fullkornspasta hver dag.

1 kommentar
    1. Hallo!!!!!!!! Alt vell? Helt til å begynne med at dennne bloggen er den mest spennende bloggen på hela blogg.no, det er jeg helt sikker på! Jeg må bare si sorry for at jeg ikke har postet komentarer tidligere men noe gongar så er jeg barre litegrann sliten så ender man opp med å la være. Jeg ser nemlig at det er altfor menga sleme sender inn komentarer. Før fikk jeg nemlig uhøflige kommentarer da når jeg hadde bloggg. Det var ekstremt opprørende. Jeg håpper dypt at du ikke får noen dume komenterer og at du får tusen ganger flere greie komenterer. Da jeg har lagt ned blogg tenkte jeg at jeg skulle gi deg ein lenkje til ein konkk som jeg nettopp har meldt meg påsignert opp påblitt med pådeltatt på. Premmien er et gave kort. Jeg håper veldig sterkt at jeg vinnner, men lykke så ønsker jeg at du skal! Det hadde vært gøy om du ble med!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg