kortskalle

I dag hadde jeg store planer om å stå opp klokken 12, ha goood tid før jobb og få gjort noe fornuftig. Så sto jeg opp klokken 2. . . Så nå har jeg hvertfall fått sminket meg og har tatt på treningstights for å dra på jobb, skal på flex etter jobb så tenkte det var like greit å ha på seg litt av treningsklærne på jobb. I tillegg er det jo superkomfy å ha på seg treningstights! Hadde jeg kunne brukt treningstights hver eneste dag, til hver eneste anledning, så hadde jeg gjort det.

I går var jeg hos Ida og spilte kortskalle, haha noe så sykt morsomt! Er sikkert morsommere å spille med flere personer, men vi lo godt uansett. Nåå drar jeg på jobb, ha en fin dag alle sammen ♥




2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg