snart i mål

Herregud som husmorpoengene bare strømmer på her. . . I dag har jeg laget hjemmelaget pizza! Riktignok med 1-2-3 bunn fra toro, men jeg synes det fortjener en klapp på skulderen uansett. I tillegg multitasket jeg på kjøkkenet mens jeg hadde pizzaen i ovnen, bare godt å forberede seg på voksenlivet haha. Utseendet til pizzaen var så som så, haha. . . Den var jo ikke pen. . . Men god var den! Og det er jo det viktigste, sant? Er jo kanskje et lite pluss om den ser fin ut siden jeg måtte ta bilder til bloggen, men øvelse gjør mester – neste gang er den pen å se på.

Var som sagt på jobb i dag, og etter jobb tok jeg meg en etterlengtet tur på flex. Har hatt vondt i halsen tidligere i uken, derfor har jeg med vilje droppet treningen. Ble uansett i ekstase da jeg fant ut at vekt-målet mitt før jul er RETT rundt hjørnet!! Da snakker vi 2 kg unna målet jeg satt meg for to måneder siden. . . Jeg er så utrolig glad! Og ikke nok med det, om ikke lenge har jeg gått ned 10kg på et år, det synes jeg fortjener en klapp på skulderen. Jeg er så motivert!

Pizzaen er av den sunnere sorten, kan jo selvfølgelig bli enda sunnere om man lager fra bunnen, men sånt har jeg verken tid eller tålmodighet til. Jeg hadde løk, kjøttdeig og tacokrydder som topping, droppet tacofyllet siden jeg ikke orket bruke hakkete tomater. Brukte bare en pakke kjøttdeig, men anbefaler dere å bruke to pakker, ble liiitt for lite enkelte plasser. Jeg må ha MYE fyll! Noen andre som har smakt pizzabunnen? Den er utroolig god!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg