god helg!

God morgen! I dag sto jeg opp klokken 12, så nå er jeg snart klar for å gå ut døra og dra en tur til byen. Hadde egentlig noen småting jeg måtte gjøre i byen, men pappa var en knupp og hentet pakken min på postkontoret så egentlig har jeg ikke noe spesielt jeg skal gjøre der lengre. . . Men har gavekort på parfymelle, bikbok og KID som jeg kanskje skulle fått brukt, kanskje litt nye klær på bikbok? Må hvertfall ta en tur på cubus og kjøpe meg en cardigan jeg har sett på en stund! I tillegg er ikke været helt forferdelig i dag, er faktisk litt SOL! Ååh, det gleder hjertet mitt.

I kveld skal jeg være sammen med Isabelle, lage pizza og bare kose oss! Satser på å få sett en film også, helst skrekkfilm. Noen som har tips til skrekkfilm? Føler jeg har sett det meste, noe som selvfølgelig ikke er sant. . . Hvertfall, god helg alle søte ♥ Jeg skal se litt på Ellen som jeg har tatt opp på tven før jeg drar avgårde!



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg