dagens antrekk

Reklamelenker nelly

Haha fikk fikk nesten pusteproblemer i sted, har sett ferdig fem sesonger av medium nå og trodde dette var den siste. . . Så da var det bare å kaste seg på telefonen til bestemor, “vi trenger flere sesonger av medium, er du med å spleise?? bestiller NÅ!!” elsker at jeg har en bestemor som er minst like glad i tvserier som jeg er ♥ Så nå må jeg bare vente litt så dumper plutselig de to siste sesongene ned i postkassen.

I dag var jeg ferdig på jobb klokken 3 og dro rett til byen for å hente litt klær jeg hadde lagt av og diverse. Gikk rett ut for å ta bilder da jeg kom hjem, fant ut at jeg må begynne å gjøre dette litt oftere! Og hvorfor har jeg ikke tenkt på det før? Eneste er at det er superkleint å stå der med et digert kamerastativ når folk kommer gående og kjørende. . . Jeg bare tenker halloooo det er privat vei her hva gjør dere her?!!? Fikk hvertfall tatt 50 bilder, hvor noen av dem heldigvis var grei. Er jo så mye finere med bilder som er tatt ute, enda jeg ikke klarte å fokusere helt 100%, så ja de er litt skurrete.

Ha en fin lørdag alle sammen ♥ Skal pakke sammen sakene mine og få litt fart på meg nå, flex venter!

Jakke HER, skjerf og singlet fra cubus, sko HER, bukse fra carlings, cardigan fra cubus barneavdeling


Jakken var det som var i pakken fra nelly, er såå fornøyd! Den er supergod og akkurat passe varm. 


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg