gårdagens

I dag har bestemor bursdag og det skal feires hos tante og onkel! Jeg sto opp for en time siden, da tvang jeg meg selv opp fra sengen, kastet på min grønne kosedress og parkerte meg på stuen. Nå moter jeg meg selv opp til å gå på badet og sminke meg, det er så stress. . . Og jeg orker ikke gå ut døra uten å se sånn ca OK ut, da må det bittelitt sminke til. Satser på at jeg er ute av døra om ca en time! I går var jeg sammen med Isabelle, vi så film, spiste kylling og ris og bare slappet av. Deilig lørdag! Hun var snill og tok bilder av meg, eendelig har hun lært seg at det er jeg som skal bli tatt bilde av og ikke taket, veggen eller møblene. . .

Kjole fra bikbok og strømpebukse fra cubus! Ser jo at valget mitt av BH kunne vært litt annerledes, svart kanskje. Noe som ikke lyser gjennom stroffet hvertfall. . . Synd jeg nesten bare har rosa, haha. Liker bare ting hvis de er rooooosa.


Haha i går tok jeg faktisk saksen fatt og klipte håret mitt. . . Skulle gjerne tynnet det litt ut, men er usikker på hvordan sånt fungerer om jeg skal gjøre det hjemme og ikke ødelegge håret mitt. Såå jeg tok heller bare litt av det som var slitt i tuppene! Ser dere forskjell eller? Nei, ikke jeg heller. . . Er faktisk ikke blitt kortere, om mulig? Skal uansett få fikset opp i hårproblemet mitt, og kanskje få det farget! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre, men nå er det jo vinter snart, da vil jeg ha brunt hår. . .


6 kommentarer

Siste innlegg