jeg er heldig

I dag er jo den obligatoriske blogglese-dagen, så jeg ble hoppende glad da jeg så at favorittbloggerne mine hadde gitt meg lesestoff i dag! Søndager ♥ Nå ser jeg på Harry Potter, må mote meg opp til å finne treningsklærne mine, og treningslysten. Den er ikke helt her i dag. . .

Var som sagt hos tante og onkel i dag for å feire bestemor, der fikk vi servert ribbe og pinnekjøtt, NAM! Pinnekjøtt er noe av det beste jeg vet om, men nå er det utrolig lenge siden jeg har spist det. Føltes litt som om det var julaften i dag, hihi. Jeg er så heldig som har en så fin familie ♥ Noen timer etter middag var det kake og brus, noe som er grunnen til at jeg må på flex. . . Hadde tenkt å vente til i morgen, men tar bare en tur i morgen etter jobb også! Jeg og bestemor bestilte også sesongene av medium som jeg manglet, i tillegg til at jeg fikk bestilt siste twilightfilmen og noen andre filmer. Gleder meg til det kommer i posten! Akkurat nå går gamle filmer på repeat. . .

Søskenbarnet mitt, Martine, er flittig med kameraet mitt når jeg er der. Litt greit siden jeg får bilder av meg da! Søtt øyeblikk med meg og lille fridus.

Hahaha “neeeei frida IKKE i fjeset” lol skulle ønske jeg hadde fine bilder å vise, men sorry as.

Tnååå se søte pip-pipene da! De var sinnsykt mange og kom i en flokk.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg