todays

Kom hjem for en liten stund siden, var sammen med Ida Mari for å se på skeidar og KID etter nytt interiør, og tror dere ikke jeg fikk med meg litt hjem. . . KID hadde såklart 50% på lykter og lys, så da måtte jeg selvfølgelig kjøpe en stor lykt, kubbelys og telysholdere. Det er jo nødvendige ting til mørketiden! Skal ta litt bilder og gi dere ett innlegg fra stuen, om det er interessant? Er såå fornøyd med hvordan det ser ut nå! Koselig ♥

Etter det dro vi en tur til Ida og så masterchef, også var hun snill å tok bilder av meg. Glad jeg hvertfall har noen venner som er flink med speilrefleks, hehe. . . ♥ Men altså, snøen som har kommet nå – hvorfor?? Er bare sørpe og glatt på veiene og jeg må seriøst få skiftet dekk snart. . . Jeg-hater-vinter-og-som-hører-til. Nå skal jeg se på charterfeber før jeg drar på flex for en liten kveldsjogg! Tror jeg må begynne å trene litt styrke også snart, kan vel være lurt om jeg ønsker å sitte igjen med litt muskler haha. Hva gjør du i kveld?

Jakke HER, skjerf fra cubus, kjole fra bikbok brukt som genser, bukse (linda high) fra bikbok.

#ootd #outfit #bikbok #cubus #nelly

5 kommentarer

Siste innlegg