ingenting er morsomt

Å være ferdig på jobb og komme ut til en bil jeg må skrape og dørene var frosne igjen?? Til og med hullet for å låse opp bilen var frosset. . . Jeg vet ikke hva jeg skal si til det, men ja, det kom en liten tåre. I morgen den dag skal jeg fikse sentrallåsen til bilen, er jo bare å kjøpe nytt batteri til nøkkelen liksom, men det er et ork. . . Også kjører jeg jo enda med sommerdekk, så i dag lekte jeg litt med livet til og fra jobb – men nå er bilen parkert til i morgen når jeg skal få de skiftet! Det er jo helt på tryne at jeg enda ikke har byttet, men så skal man jo ha tid. . . Noe jeg egentlig har flust av, haha. Så nei, det er ikke morsomt med vinter. Det er ikke morsomt at den kommer tidlig. Det er ikke noe du skal glede deg til om du enda har sommer.

Nå skal jeg spise middag og se om jeg får ryddet litt rundt omkring! Ha en fin kveld ♥

Dette bildet er fra i går, her var jeg litt søt.

3 kommentarer

Siste innlegg