litt hjemmekontor

Det er torsdag og litt helg for min del, har ikke jobb før lørdag nå. Derfor er kosedressen kommet på for kvelden ♥ Ikke bare fordi det er litt helg, men også fordi jeg har tatt fatt i litt regnskapsarbeid denne kvelden, det er faktisk ikke så vanskelig som man skulle tro! Jeg gikk jo et halvt år før jeg i det hele tatt turte å se i kurven hvor alle kvitteringene mine ligger, men nå går det som en lek. Jeg stifter og merkerer, setter bak riktig måned og har orden som bare det! Eneste som mangler er en skriver, det skulle jeg sårt hatt. . . Heldigvis har pappa en som jeg skulle få, så når den er på plass kan regnskapet mitt bli helt 100%! Hva gjør du i kveld? Noen andre som fører regnskap? Jeg begynner faktisk å synes det er morsomt. . .

Også må jeg bare drive med litt reklame her for KID, min desidert favorittbutikk! Noen av dere som har lest bloggen min lengst husker kanskje at jeg jobbet på KID for 2-3 år siden? Hvertfall, sengesettet mitt er derfra og er seriøst det beste, har det i brunt, blått, rosa og beige – verdens beste kvalitet! Neste blir vinrødt, hehe. . . Det er laget av damask, som kan vaskes og vaskes og varer lengre enn feks bomull. Det heter vienna og koster ordinært 550kr per stykk, men har kjøpt det på 50% hver gang så da går det greit. Hadde uansett kjøpt det, fordi det er verdt hver en krone!

Pleddet dere ser i fotenden tror jeg heter chill, jeg har det i. . . 1 grå, 2 brune og 2 hvite, haha det er så deilig! Og både mamma og bestemor er utstyrt med samme pledd, må ha det hvor enn jeg er. . . Det bruker ofte å være på tilbud, og jeg så de hadde noen pelspledd på tilbud nå faktisk!

Gardinene mine (haha gud. . .) heter anthoni og er også min store favoritt, hele huset har anthoni! Jeg har brun og beige på rommet mitt, som dere ser litt av, det er superfint sammen. Stuen har bare beige, og om jeg får viljen min blir det rødt til jul på stuen. Hadde lilla før, så de skal nok opp til jul. Nå har de faktisk tilbud på gardinene mine så jeg da jeg var der i dag, så løp og kjøp! De er såå fine og krøller seg overhodet ikke.

. . . Forhåpentligvis er det noen i egen leilighet som fant dette interessant, hehe ♥

Fine lillesøster / fotografen min ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg