tjuvstart på helgen!

I skrivende stund sitter jeg hos Katarina og har en liten tjuvstart på helgen! Verken jeg eller henne har jobb i morgen, så vi startet liksågodt helgen i dag med å lage speltlomper med peanøttsmør og banan! Det er så utrolig godt, dere er bare nødt til å prøve det ut! Et sunnere alternativ til lørdagssnacks. Nå skal vi bare kose oss videre i noen timer før jeg drar hjem og tar fatt på en sesong av CSI, tven vår har på magisk vis blitt svart/hvitt, så vi får ikke inn noen kanaler. . . Er på slike dager jeg er sjeleglad for at jeg har masse tv-serier liggende!

I morgen skal jeg til bestemor og spise sammen med tante og onkel også skal jeg på VIP kveld på cubus, gleder meg til å svi litt penger! Hehe. . . Kjøpte meg nytt klesstativ i dag på europris, så nå har jeg plutselig plass til litt mer klær. Skummelt. . . Kommer til å shoppe meg ihjel, i tillegg har jeg jo bestilt klær på ebay. Wupsi?

5 kommentarer

Siste innlegg