winter wonderland

Kom hjem for ikke så lenge siden, har hentet lillesøster hos mammaen og handlet inn ♥ pepsi max ♥ til helgen. Om ikke lenge er det VIP-kveld på cubus som står for tur, jeg og Katarina skal dra sammen og forhåpentligvis kommer jeg hjem med litt nytt. . . Men bare nødvendige ting, såklart. (jeg lover, mamma) Jeg fikk skattepengene mine på onsdag, så akkurat nå føler jeg jo at jeg kan leve det gode liv – men selvfølgelig skal jeg spare litt av det.

Skulle gjerne kommet med et kick-ass antrekk i dag, men har ikke helt vært der i dag. I dag gikk det i grønn kosedress fra cubus! Den er såå god, kunne bodd i den hele livet, men hadde vel fort blitt litt kjedelig. Har også begynt å like vinteren litt nå, blir så fine bilder! Elsker 50mm linsen min, den gjør alt så klart og fint, så nå blir det fine bilder fremover. Men nå skal jeg gå i dusjen og vaske håret, ser det begynner å bli fett, iiiisj. Blogges senere, skal se om jeg får tatt litt bilder på kundekvelden senere!

12 kommentarer

Siste innlegg