dagen derpå

I går dro jeg ut med jentene, er en god stund siden jeg drakk her i byen (siden sist var på hytten til Martine) så jeg måtte nesten bare hive meg med når absolutt alle skulle ut. Men det var en sinnsykt morsom kveld med jentene! Amanda (som dere kanskje husker?) er jo flyttet til Bergen, så det er sjelden vi ser henne, men nå var er hun hjemme på besøk! Da var det jo nesten en selvfølge at vi måtte samles å feire litt. Men alt i alt var det en veldig morsom kveld og jeg var hjemme allerede halv 3 tror jeg? Katarina kjørte heldigvis, så jeg slapp å fryse meg hjel.

I dag er bare alt fælt, ikke fordi formen er på bunnen, men fordi det snør og snør og snør og snør. Det stopper seriøst aldri. I tillegg har jeg drøyd det til det lengste med å hente inn ovnen på rommet mitt, så jeg sitter faktisk og fryser meg ihjel fordi jeg ikke vil innse at jeg faktisk er nødt til å fyre i gang en ovn for at det skal bli varmt nå. Og formen min, den er nesten helt på topp! Nå skal jeg legge meg godt tilrette i sengen med en film, det er søndag og jeg skal kooose meg! I kveld skal jeg på flex, viktig å trene av seg alt det fæle jeg inntok i går.

Siden jeg ikke tok med meg kameraet ut i går hentet jeg bare noen bilder fra instagrammene til Amanda (amandagudm) og Sandra (sandrapetttersen). Haha på bilde nr 2 har jeg dekorert leiligheten til Sandra, hun synes det er sååå morsomt når jeg setter sammen bokstavene hennes fra “hope” og “home” til helt andre ord, haha. Neida, hun slo meg faktisk i går da jeg hadde skrevet “hompe”. . . Er ikke det bare koselig da? Å ha litt annerledes ord? Jo, jo det synes jeg virkelig.

5 kommentarer

Siste innlegg