julegavetips til mamma

Jeg er vel ikke den eneste som er godt i gang med julegaver allerede? I fjor utsatte jeg _alle_ julegavene til i desember, noe som resulterte i at jeg ikke var ferdig med de siste før lillejulaften, da stresset jeg noe sinnsykt. Derfor har jeg lært til i år og har kjøpt inn en del allerede! I juletiden skal jeg slappe fullstendig av uten å tenke på at jeg har 2-3 julegaver igjen å kjøpe. Så fremover kommer jeg til å tipse om gaver til mamma, pappa, søsken, venninner og kjæresten. Starter med mamma! Hvem vil du ha julegavetips til neste gang? Var litt sent ute allerede egentlig, siden jeg hadde håpet å få postet alle tipsinnleggene i november. . . Men pytt pytt!

Det er så mye man kan kjøpe til mammaen sin. Hudpleieprodukter, hårprodukter, interiør, egentlig det meste. Her er hvertfall noe av det jeg kunne kjøpt til min mamma! Jeg har riktignok ikke kjøpt noe av dette til henne – men har allerede julegaven klar. Skulle gjerne skrevet hva jeg har kjøpt, men jeg vet at hun er her inne og sniker fra tid til annen, så det er nok ikke så lurt hehe. . . 


Disse badekåpene så bare sinnsykt deilige ut! Og for ikke å snakke om pysjamasene, haha. Kjempemorsomt med en pysjamas som er litt utenom det vanlige! Også er de sikkert kjempegode å ha i romjulen foran tven med en kopp kaffe. . . 

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER 


Hvem klager vel på en ny klokke? Disse klokken kom nettopp ut på nelly og koster bare 299(!) kroner, også er de såå fine! Spørs bare om jeg ikke må bestille en til meg selv haha. . . Kanskje dette kunne være noe jeg kan kjøpe til mamma? Nei huff, jeg kan ikke skrive på bloggen hva jeg kjøper til henne, det blir vel litt dumt 🙂 Men jeg tror dette er noe alle mødre vil bli glad for! Den er enkel og passer til det meste. Og sist jeg sjekket går ca alle voksne meg klokker. . . Så da vet du at det blir brukt!

Gullklokke HER // Sølvklokke HER

Hårproduker er jo forbruksvare, jeg vet hvertfall hva mamma bruker og kunne godt kjøpt henne shampoo, balsam eller andre hårprodukter i julegave. En ordentlig hårbørste er vel heller ikke noe å klage på? Du kan jo også kjøpe hårføner, slettetang, krølltang eller noe i den duren om du vet at hun mangler noe.

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

1. HER dette er alt du trenger for å lage nydelige gelenegler! Perfekt for en mamma som kanskje ikke har tid til å legge på ny neglelakk hver dag.
2. HER Dette neglelakksettet er jo nyydelig! Passer perfekt til fest, eller hverdag!
3. HER Er det noe mamma ønsker seg hver jul så er det. . . Ny mascara! Det slår aldri feil, haha. Så denne tror jeg passer til alle mødre. . . 

Og for deg som vil gi mammaen din en litt dyrere gave – Ole Henriksen! Han har så utrolig mange gode hudprodukter, og det vil nok garantert falle i smak. Jeg har valgt ut fire gavebokser, men du kan jo alltids kjøpe de store krukkene om du vet at noe vil passe perfekt og bli brukt. Om ikke – hold deg til disse som er litt mindre! Da kan mammaen din prøve seg frem og se om hun liker dem 🙂

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER

10 kommentarer

Siste innlegg