dagens antrekk

Reklamelenker nelly

Nettet vårt er den verste sorten, har bokstavelig talt brukt 1 time på å få lastet opp disse bildene. . . Grunnen er ganske enkel – internettboksen står to etasjer ned, noe som gjør at signalene blir dårligere. Gleder meg til den dagen pappa tar seg bryet med å sette opp boksen vi har oppe, for jeg klarer snart ikke dette mer. Sliter like mye hver dag jeg skal blogge! Det er tungt i lengden, tro meg. . .

Nå ser jeg på medium og psyker meg opp til flex om en eller to timer, jeg ble plutselig ufattelig trøtt og umotivert. . . Men jeg må trene, så det er ingen unnskyldning å være trøtt! I morgen har jeg jobb fra 12 – 6, så blir nok en veldig sen oppdattering i morgen. Med mindre jeg klarer å få blogget før jobb, noe jeg egentlig tror er lite sannsynlig. Men får se! Også skal jeg endelig være sammen med Sophie som har vært på reisefot alt for lenge ♥

Genser og skjerf fra Cubus, bukse HER, jakke HER og sko HER.

Og nei – jeg anbefaler ikke converse til vinterbruk. KALDT!

Adlinks til nelly

#antrekk #outfit #ootd #cubus #nelly #converse #winter

9 kommentarer

Siste innlegg