anbefales IKKE

Reklamelenker nelly

Nå er jeg på tur til jobb, eller – jeg er allerede på jobb. Jeg forhåndsskrev dette innlegget i går sånn at bloggen ikke skulle stå tom når jeg kommer hjem fra jobb! Bildene er fra i går, sparte noen med vilje da jeg laget antrekksinnlegget, hehe smart eller? Joda. I kveld skal jeg som sagt være sammen med Sophie!

I forrige uke kjøpte jeg treningstights, treningsbh og treningssokker fra kolleksjonen til cubus – og i går testet jeg ut tightsen for første gang. Må si jeg var utrolig skuffet etter alt det gode jeg har hørt om den, for den var jo overhodet ikke god? Ikke på langt nær nok myk og tøyelig til å være en treningstights, hvertfall ikke for min smak. Også holdt den seg ikke så godt oppe som jeg skulle ønske, kanskje litt for vid i livet. Så denne blir nok ikke brukt flere gang, annet enn som en nødløsning. Det er vel siden jeg bruker tightsene til röhnisch at jeg er frelst, for de er seriøst de beste treningstightsene jeg har brukt! Kjempetøyelig, holder seg oppe uansett hva og en drøm å ha på, altså det stikk motsatte av cubus sine. Nei, det er nok ikke en treningstights jeg vil anbefale. . . Haha, vil faktisk tro at tightsen tok vekk treningslysten min også, for den fantes ikke i går. . . Har også brukt BHen og den var veldig god da, kunne kanskje vært liiitt strammere men helt ok! Og sokkene var veldig gode da, så de to anbefales.

Hvilken treningstights bruker du?

Genser og skjerf fra Cubus, bukse HER, jakke HER og sko HER.


#antrekk #treningstights #workout #trening #cubus

Adlinks

11 kommentarer

Siste innlegg