hello kitty world

Kom hjem fra Sophie for en stund siden, blogg.no er lite samarbeidsvillig i dag må jeg si, tar utrolig lang tid å laste opp bildene?? Var hvertfall utrolig godt å se henne igjen etter flere uker fra hverandre ♥ Og vi er like forelsket når vi møtes igjen! Hehe. Så vi har bare snakket og ledd i flere timer, hadde en del å snakke om siden det er lenge siden vi har vært sammen nå. Også er det den obligatoriske “husker du” praten som vi aalltid har. . . “husker du for to år siden? husker du det? husker du han? husker du da vi gjorde det?” Haha den blir faktisk aldri gammel! Men er jo godt å mimre da, også er jeg bare glad vi har mye å le av.

Jeg vil også ha hello kitty kommode. . . 

Sophie har store planer om å gjøre om hele rommet sitt til hello kitty-tema. . . Og hun er godt i gang! Vi satt en stund å surfet på ebay for å se om det var noe hun kunne tenke seg, men egentlig var hun ganske uinteressert haha. Men nå har jeg også fått lyst til å gjøre noe lignende, det er jo så koselig! Jeg hadde ikke et barnerom med bestemt tema da jeg var mindre, var mer “litt ole brum her, litt barbie her”, så å få et heldekket rom med kun hello kitty står høyt på ønskelisten min!



Sophie: NEI VENT! Ikke dra. Du kan ikke dra enda.
Meg: Ååh, har aldri følt meg så elsket før i hele mitt liv ♥

Også gråt og lo vi om hverandre en liten stund før jeg dro, haha.

Nå skal jeg se på medium og lade opp til morgendagen, blir tiiidlig opp for min del! Har en del å gjøre på formiddagen, så blogges vi i morgen ettermiddag/kveld fra hytten til Martine ♥ Blir vel ikke så veldig lenge til jeg legger meg, men først må jeg få i meg litt kveldsmat, om jeg klarer å finne ut hva jeg skal lage. . . Ingenting som frister når det er så sent.

#hellokitty #sophieelise #pink #thinkpink

8 kommentarer

Siste innlegg