fremme på hytta

Da var vi kommet oss frem og er nå på hytten til Martine! Det tar bare rundt 30 minutter å kjøre hit, så det gikk ganske fort. Så nå har vi fått pakket ut og spist en grandiosa, er det helg så er det helg! The sims står til installering nå, men siden vi har 14 forskjellige spill kommer det vel til å ta litt tid. . . Vi har heldigvis hele natten på oss :) Tok uansett så lang tid å lage dette innlegget så nå er vi snart ferdige, haha. Kom hit for nesten to timer siden! Hvilke planer har dere i helgen da? ♥ Håper uansett dere får en super helg og koser dere masse! Det er viktig å kose seg litt ekstra i helgene :)

Før vi dro handlet vi inn nødvendigheter for helgen – jeg pepsi og Martine cola, haha. I tillegg tok vi med oss kyllingvinger, ris, rundstykker, pålegg og godteri – så lå det en del mat i kjøleskapet fra før. Også har bestemoren til Martine laget boller som vi fikk med oss, så vi blir nok definitivt ikke å sulte ihjel!

Og for ikke å glemme det viktigste vi har med oss – the sims tilleggspakkene vi bestilte som kom i dag!

Fine utsikten her ♥ Jeg elsker å være “på landet”, slapper alltid mer av når jeg er i rolige omgivelser.

Tanken i dag da jeg kledde på meg, nesten ikke sminket meg og ikke vasket håret sånn at jeg måtte ha det i strikk var “jaja skal bare på hytta, går bra”, jeg kunne ikke tenke på at jeg faktisk måtte ta bilde av meg selv. . . Neida. . . Men jaja jeg ser jo ikke helt forferdelig ut heller da, overlever nok. Genseren min er fra bikbok og kosebuksen fra cubus. Også har jeg ikke glemt de rosa kosesokkene mine fra cubus, they the best ♥

Jeg får kanskje litt tid til å skrive ferdig innlegg i kveld, for det blir nok kjedelig med bare hytte og the sims prat, haha. . . Så er det noen innlegg dere vil ha, som jeg kan lage her på hytten? Har med meg harddisken også med masse gamle bilder, så alt er egentlig mulig :) Så lenge det ikke er “min hverdagssminke” eller noe sånt, for det blir vanskelig her ute. . .

#natur #photos #fotografi #hyttetur #hytte #nordnorge

16 kommentarer

Siste innlegg